Toto je nekomerční web, na kterém jednotlivé restaurace prezentují svoji nabídku rozvozu jídel. Za aktuálnost jídelníčku zodpovídá konkrétní restaurace.

Pravidla při objednávání:
► při objednávání vždy uvádějte číslo na mobilní telefon
► při telefonické objednávce uvádějte nejlépe kódy jídel
► v adrese uvádějte obě čísla – pokud máte (př.: Husova 24/11, prosíme BEZ PSČ)
► jste-li firma, uvádějte i název
► pokud požadujete dodání na konkrétní čas, počítejte s možnou odchylkou +/-15 min.
► na platbu stravenkami se dotazujte předem
► dovozné se platí v hotovosti a je počítáno za celou objednávku (1 dodávka) bez rozdílu její velikosti
► všechny ceny jídel na těchto stránkách jsou včetně DPH a tudíž konečné, může být přičteno dovozné
► pokud restaurace přecení může dojít k prodlení oproti cenám zde, než dojde k aktualizaci
► daňový doklad požadujte hned při objednávání při telefonátu, nebo požadavek uveďte do pozmámky při OnLine objednávce
► pokud by požadovaná částka k zaplacení při předávání objednávky byla vyšší,
než částka uvedená v náhledu online objednávky, není povinen zákazník objednávku převzít
a má tak právo od sjednaného obchodu ustoupit bez jakýchkoli dalších sankcí
► výše dovozného není jednotná a zákazník se jej dozví PŘED konečným krokem online objednávky
► jídla z objednávky nerozpočítáváme / jedna objednávka=jedna platba
► máte-li bankovku hodnoty 2.000,- nebo 5.000,- Kč, nahlaste nám to, prosím (předejdete komplikacím)
► řidič vás bude prozvánět cca 2-3 min.před příjezdem, nevolejte nazpět a vyjděte, prosím, ven
► pokud budeme potřebovat poradit, zavoláme Vám
► pokud chcete objednávku stornovat je třeba včas zavolat
777 311 111 (obratem Vám sdělíme, zda to je ještě možné)
► pokud požadujete na jídlo nějaké přídavky, jsou ceny v OnLine náhledu objednávky pouze orientační a budou o tyto přídavky navýšeny
► do restaurace nevolejte, záleží na momentálním počtu objednávek, vaše objednávka nechladne v restauraci,
ani v autě, ale objedná se v optimální čas a pak jede přímo k Vám
► nejste-li s něčím spokojeni, volejte bezprostředně, za několik dní nelze nic vyřešit
► naší starostí je dovoz jídla k vám, za kvalitu, zabalení a úplnost jídla zodpovídá konkrétní restaurace
► jídlo vozíme v termotaškách, či v termoboxech
► dojde-li ke zdržení v dodávce jídla, je to zpravidla z důvodu složitější dopravní situace, extrémního počasí,
či většího počtu zákazníků v restauracích;
► doba dodání není závazná, ale pouze orientační; odhaduje ji dispečer na základě svých zkušeností!
!! Nelze si ji nárokovat a ovlivnit ji může vyšší moc. Vždy se na dobu dodání informujte
ať předejdeme potížím nebo zklamání!
Pokud máte jakékoli dotazy, či Vám zde chybí nějaká informace týkající se tématu,
NEVÁHEJTE ZAVOLAT – OCHOTNĚ VŠE ZODPOVÍME !